-
Társaságunkról
- Bemutatkozás
- Győri vízellátás története
- Céginformáció
- Telephelyek
- Minőségirányítási rendszer
- Munkalehetőség
- Közbeszerzés
- Aktuális
- Szolgáltatásaink
- Ügyfélszolgálat
- Gy.I.K.
- Egyéb
- Kapcsolat
Tisztelt Fogyasztóink!
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy 2011. március 25-tól megváltozott a házi beemelők hibaelhárításái rendje. Fogyasztóink korrekt és hatékony kiszolgálása érdekében új ügyeleti rendszert vezettünk be. Az új ügyeleti rendszer Ikrény, Rábapatona, és Győr-Kismegyer kivételével a Társaság teljes működési területén érvényes.
Hibabejelentéseiket a + 36 80 204 086-os ingyenesen hívható zöld számon éjjel nappal fogadjuk.
Szerelőink a hibaelhárítási időszakban rövid időn ( 1-2 órán ) belűl javítják a házi kisátemelők meghibásodásait.
A hibaelhárítási időszak:
Ezen időszakon kívül diszpécserszolgálatunk felveszi a hibabejelentést, és egyezteti a javítási időpontot dőpontot a Fogyasztóval a következő hibaelhárítási időszakra. Diszpécserszolgálatunk szükség szerint tanácsat ad Fogyasztóinknak a hiba lokalizálására, szennyvízkiöntés megelőzésre. Szerelőink az egyeztetett időpontban végzik el a hibaelhárítást.
Ezúton is szeretnénk felhívni Tisztelt Fogyasztóink figyelmét, hogy a házi beemelő egységek az ingatlan házi szennyvízhálózatához tartoznak. A beemelő egységek és a benne található szivattyúk tisztítása, karbantartása a 38/1995. számú Kormányrendelet értelmében az ingatlan tulajdonosának feladata. Mivel a házi beemelő egységek Kóny- Enese térségben a központi szennyvízberuházás részeként épültek, Társaságunk a fenti ügyeleti rendszer keretén belül ezek hibaelhárítási feladatait átvállalja.
Ikrény, Rábapatona és Győr-Kismegyer térségében a régi ügyeleti rend marad érvényben.
Együttműködésüket köszönjük!