-
Társaságunkról
- Bemutatkozás
- Győri vízellátás története
- Céginformáció
- Telephelyek
- Minőségirányítási rendszer
- Munkalehetőség
- Közbeszerzés
- Aktuális
- Szolgáltatásaink
- Ügyfélszolgálat
- Gy.I.K.
- Egyéb
- Kapcsolat
Az ivóvíz minőségét megkérdőjelező telefonhívásokat jeleztek győrszemerei fogyasztóink. Egy megnyerő modorú hölgy többektől vízvizsgálattal egybekötött találkozót kér telefonon – tudtuk meg Szalay Gábortól a Pannon- Víz ZRt. üzemelés vezetőjétől.
Valószínűleg víztisztító berendezést forgalmazó ügynökök akarnak így bemutatót tartani. Szalay Gábor hangsúlyozta: a szolgáltatott víz minőségével semmilyen probléma nincs, a Pannon-Víz Zrt. elhatárolódik az akciótól. Nem végeznek, és nem végeztetnek lakossági fogyasztóknál telefonon bejelentett vízminőségi ellenőrzést. A szolgáltató mintavételi helyei mind közterületen illetve közintézményekben vannak, ahova bárkinek szabad a bejárás. Lakossági fogyasztókhoz csak hívásra megyünk, mindíg a bejelentőt keressük, vele tartjuk a kapcsolatot.
Biztosra vehető, hogy valamilyen víztisztító berendezést forgalmazó cég ügynöke szemelte ki a szemerei körzetet. Az természetes, hogy egy kereskedő „mindig a saját portékáját dicséri”, de ha egy másik termékről valótlant állít az már jogszabályba ütközik és eljárást von maga után. Különösen akkor, ha olyan szigorúan ellenőrzött minőségű termékről teszi, mint a vezetékes víz.
Ha az ügynöknek valakivel mégis sikerül elhitetni a valótlanságot, egy-egy eladott berendezés után több tízezres jutalék üti a markát. Szalay Gábor hozzátette: szeretnék megelőzni, hogy bárkit becsapjanak, és teljesen felesleges berendezéseket sózzanak rá. Az üzemelés vezető megemlítette, hogy nemrég a HVG nyolc különböző víztisztító berendezés vizsgálata után megállapította, hogy hét készülékben elszaporodhatnak a baktériumok, így ezek a berendezések kifejezetten rontják az ivóvíz minőségét. http://hvg.hu/kkv/20090518_viztisztito_teszt_bakterium_oki