A Pannon-Víz Zrt. a Kisalföldön és Bakonyalján 43 víziközmű rendszeren, összesen 121 településen, megközelítőleg 300 ezer fogyasztónak nyújt egészséges és biztonságos víziközmű-szolgáltatást.
Mi áll mindezek hátterében? A kiépült rendszeren és a technológiai folyamatokon túl számos hozzáértő szakember, akik munkájukkal mind hozzájárulnak a szolgáltatás zavartalan ellátásához.
A víziközmű-szolgáltatás során azonban előfordulhatnak műszaki jellegű meghibásodások, melyeket Társaságunk törekszik a lehetőségekhez mérten mielőbb helyreállítani.
Mit tehet Ön is, ha csőtörést, csatornadugulást, vízminőségromlást, fedlap vagy valami egyéb hibát észlel a Társaságunk által üzemeltetett hálózaton? Hívja a Pannon-Víz Zrt. huszonnégy órában elérhető Diszpécserszolgálatát a 96/522-601, 96/311-753, illetve 06 80/204-086-os ingyenesen hívható zöld számán, vagy írjon az iktato@pannon-viz.hu e-mail címre, ahol munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.
Diszpécserszolgálatunk az üzemeltetett ivóvíz-, szennyvíz-, iparivíz- és termálvíz-rendszerekről beérkező hibabejelentéseket kezelik. Évente diszpécsereink átlagosan több mint tízezer telefonhívást fogadnak és több mint négyezer bejelentést rögzítenek.
Diszpécserszolgálatunk munkatársai a belső munkafolyamatok elvégzése mellett a folyamatirányító rendszeren keresztül figyelik a szolgáltatási terület létesítményeinek és műtárgyainak működését, melyek esetleges meghibásodása esetén a rendszer azonnal hibajelet küld részükre és ez alapján kollégáink azonnal megtehetik a szükséges intézkedéseket a zavartalan szolgáltatás ellátásának érdekében.